bloggenjosse

Summertime!

Kategori: Allmänt

Kom hem precis från min Finlandsresa ;D Med i bagaget har jag puttebränna, finskt godis och mer än sextio myggbett. Jag ser typ spetälsk ut! Speciellt med gladiatorsandaler!

Pappa har nu fått reda på vad som egentigen hände när jag var i göteborg, med kameran... han blev inte så arg som jag trott, det var ju skönt :) Man känner sig lite skyldig när man fått en splitterny digitalkamera liksom...

Jaa jag är ju alltså inte sweet sixteen anymore, snarare sassy seventeen typ! Den 18/6 för alla som glömt! ;D TACK för alla gratulationer och presenter <3

Vad väntar härnäst då? Jo, fortsättning på mitt sommarjobb på dagis, har två veckor kvar. Ska försöka komma med lite mer ingående information nu i veckan om jag orkar.

Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: