bloggenjosse

En månad som förkyld och Buddy Holly

Kategori: Allmänt

Jag vill tacka alla för att ni läser det här! Jag har nu alltså varit förkyld i (typ) en månad, och jaa det känns ju! Jag har bland annat använt en hel skog i snytpappersförbrukning och smittat ner ett halvt dussin människor under min tid som konvalescent. Men tro inte att jag legat på latsidan för denna plötsliga förkylning! Nejdå, egentligen borde jag sola mig i framgångarna, lapa i mig av den flyktiga berömmelsen och uppmärksamheten, men jag har hållt igång i alla fall med både idrott och skola! Hej hå!


And they say diamonds are a girls best friend! I doubt that..

Och på youtube såg jag en film om American Pie, alla cluesen i den! Fick mig att tänka på stackars Buddy Holly som dog i en flygkrasch blott 22 år gammal... :'(

image10

Han hade ju framtiden för sig och allt. Hans fru som han varit ihop med i sex månader var gravid och fick missfall någon månad senare.

Historien bakom sången American Pie av Don McLean



Ganska lång video men kolla på den iaf så himla bra! Älskar låten dessutom, av Don McLean. Videon berättar meningen bakom orden American Pie ;) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: