bloggenjosse

Hej hå

Kategori: Allmänt

Jaha, min kamera är FORTFARANDE borta, men jag tror att jag har en liten clue om vart den kan vara. Ska dit idag o titta, är den inte där vet jag inte vad jag gör :( Berättar när jag kommer hem!

Jaa dessa pollentider, jag är helt sjuk av dessa jvla pollenfrön som invaderar mitt försvarssystem och bryter ner det till noll eller så...oj jag måste nysa, vänta. Så. Jag ser värre ut än häxan Hia-Hia these days eftersom mitt hår är voluminiserat av ett volymbalsam jag använt och min näsa är uppsvullen och röd (en häst hjälpte till att svälla upp min näsa ännu mer när den igår knockade till den undeifrån) och mina ögon har typ påsar under ögonen. Och jag är världens sämsta miljövän eftersom jag använder så ofantliga mängder pappersnäsdukar. Man kan ju inte precis återanvända dom.

Så var min mobil borttappad typ en dag, men det räckte för att jag skulle få panik (först kameran, sen mobilen liksom). Hittade den turligt nog i mitt skåp under ett ton papper. Kanske kameran finns där också? Hm..

Igår var det ju valborg och kungens födelsedag! Min lillasyrra sa grattis till honom o gav blommor o teckningar. Allt finns dokumenterat på en bild, fast en fläskig säkerhetsvakt plus massor av andra barn står lite ivägen.

Nu ska jag åka o kolla om min kamera är nånstans! Och för er som vill göra nåt med mig i sommar rekommenderar jag er att kolla in min sommarkalender -08, jag kanske kan lägga upp en förfulad och förenklad version av den här, hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: