bloggenjosse

Slappsöndag

Kategori: Allmänt

Idag skolkade jag väldigt medvetet från badmintonen, med ursäkten att jag är förkyld.

Så först satt jag hemma och surade för att jag inte hade nåt att göra och typ dog av allergislag om jag gick ut, sen inredde jag mitt rum igen, genom att hänga upp mina prisrosetter från hästtävlingar och hundutställningen med Svante! Dock tärde det lite på mitt tålamod då hela ställningen åkte ner stupikvarten så att alla rosetter ramlade ner... här är resultatet iaf! :d



Sedan slipade jag hela vårt bord på altanen. Det var ascoolt för jag hade min ipod på. Och då kom den här låten Tro av Marie Fredriksson, och när hela kören tog i i slutet av låten typ rätade jag lite på mig och såg ut över trädgården. Och då kom värsta vinden som blåste genom håret medan häggens små blomblad typ virvlade runt mig och musiken ba "Haaaa" (ni som vet hur jag pratar fattar kanske det där ha;et) Ascoolt!

Sen hämtade jag min cykel som jag parkat vid Mörby: När jag kom hem upptäckte jag att stödet för cykeln var bortmonterat.

Så om någon ser ett litet ensamt cykelstöd någonstans så kan ni ju mejla mig.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Fint :D

    2008-05-12 | 20:46:39

Kommentera inlägget här: