bloggenjosse

Tillstånd kritiskt

Kategori: Allmänt

Pollenallergi...*brr* Jag mår blä just nu alltså. Jag har typ ont överallt plus att jag är snuvig och knappt kan andas...Och jag är supertrött hela tiden. Alltså jag sov nio timmar i söndags. NIO TIMMAR! Har typ aldrig under hela min gymnasietid lyckats sova NIO TIMMAR på en natt tror jag! Men ändå somnade jag på fysiken. Heja.

Jag har ännu inte hittat min kamera faktiskt :/ Undrar vart den kan vara. Känns som om jag börjar passera förnekelse och sorgestadiet och nu hittat en punkt där jag kan gå vidare. Stappla bort mot horisonten..ensam utan min kamera...gud så fint.

Och idag dör min sköthäst :'( Hoppas hon och Svante kan leka i himlen... RIP <3

Lite sorgeinlägg idag då alltså.

155981-7



Gjorde lite snabbt på paint... :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: