bloggenjosse

+28 grader SOL

Kategori: Allmänt

Imorrn åker jag till Egypten där det är +28 grader sol! Det ni! Ska vara där till onsdag och det ska bli myyysigt :) Planet går klockan sju på morgonen, så jag måste vakna typ halv fyra. Men är jag sur för det? Nix! Jag kan då se på South Park som går på fyran kl 3 på morgonen!!! Äntligen!! Fick den snilleblixten, efter att ha varit sur över att south park går på en skogstv-kanal kl 3 på morgonen. Vem kollar då liksom? Så nära men ändå så långt borta tänkte jag.. Men imorrn!! Imorrn smäller det! Och då flyger jag över pyramiderna och under min vecka kommer jag förhoppningsvis bli brun som en pepparkaka! Jag brukar alltid få gulsotsbränna, men nu ska jag bli brun for real!

Nog om detta! Ses om en vecka, suckers!! 28 grader sol...jag ska tänka på er 5+ mulet i sverige :p <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: