bloggenjosse

Äntligen!

Kategori: Allmänt

är min stilmall klaaaar!! Kolla in headern ;) Alla bilder där är tagna av mig med vår systemkamera :) Tyvärr är den lite stökig tycker jag så jag ska fixa en finare snart, men nu är grovjobbet med layouten klar i alla fall tycker jag.

YESSSSS vet ni jag fick MVG på min muntliga om Titanic!!! Läraren tyckte att jag var självklar med det betyget hehe :D

Här kommer lite fler höstbilder I cant get enough! Dessa är alltså från systemkameran, så dom är lite finare tycker jag :)



höstträd


Ah dessa löv!



R-sången:

Inte vet jag om det kan vara sant
men såhär sa i alla fall en tant
Det blir extra kallt när vintern är här
om rönnen har ovanligt rikligt med bär
Då är det säkrast med dubbla luvor
om man vill slippa midvintersnuvor
ja då är det säkrast med dubbla luvor
om man vill slippa midvintersnuvor!

Sjöng jag jättemycket när jag var liten, sången kommer från Majas alfabetssånger :) Hoppas det stämmer för jag vill ha rejält med vinter i år!!

Äsch än så länge är allt centrerat :/ Nån som vet hur man fixar så att själva layouten är centrerad men texten är vänstermarginal?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: