bloggenjosse

FEK också!!

Kategori: Allmänt

Ah det börjar bli lite natur-varning på mig här! Idag hade jag ingen kulturhistoria eller engelska (halleluja) vilket gjorde att jag slutade tolv. Jätteskönt på alla vis men jag var så fruktansvärt trött att jag knappt kunde vara vaken så jag somnade nu på eftermiddagen. Det var skönt men jag är så himla outvilad att det inte är sant...märks väl på det här inlägget också antar jag.

Sen har jag alltså FEK (FöretagsEKonomi) prov på torsdag, och KUH(KUlturHistoria) på fredag... och jag oooooorkar inte plugga!!!! Mamma sa att hon kanske betalar hela interrailkortet jag ska köpa till tågluffen i sommar om jag får bra betyg PLUS hjälper till hemma så jag måste verkligen shejpa upp mig!

Och nyss testade jag på paint hur jag kommer se ut med tandställning i överkäken (jag ritade till en) och det såg aaaasfult ut!!! omgomgomg okej jag kommer behöva hålla munnen stängd i typ ett år...inte så lätt för mig i och för sig...

Jaja eftersom en bild säger mer än tusen ord ska jag låta dessa nytagna bilder (från idag) tala!
Men jag måste bara säga en sak: Jag älskar hösten!!!!!!!!!!!!!!!











Om Maja-sången stämmer kommer vi få en jäkligt kall vinter!! :D

Håhåjaja jag kan fortsätta i evigheter! Men något måste jag väl spara :p So long!

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Kommentar1: Lägg märke till att din mamma sa ordet KANSKE XD.

    Kommentar2: Jag har också tandställning så tyst. Den kommer sakta bli ett med ditt utseende. (6) Muaha!

    2008-10-07 | 19:28:56
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: