bloggenjosse

If I was a rich girl..

Kategori: Allmänt

Jag har faktiskt sparat undan 200 kr idag :D till Europaresan nästa sommar där vi ska åka till massor av länder under 1-2 veckor :) Åh det ska bli jättekul!! Men jag kom på att man behöver ett litet kapital för det, därför la jag undan 200 av mina 450 kr i barnpassningspengar så att jag 1) inte gör av med allt på en gång 2) att jag känner att jag har börjat spara så saken inte glöms bort!

Och idag gick det bra på orienteringen faktiskt. Jag skäms supermycket för att säga det men det var ganska mysigt.. med naturen alltså! Innan orienteringen i alla fall hände det massor av grejer men jag orkar verkligen inte skriva om det nu för ;

Läxschema v 41:

Mån-
Tis- Engnovell färdig (har inte börjat än) Engglosor (helvete det var ju asmånga!!) Ha frågor ang Företagsekonomiprovet [FEK] (förberedd? Nej.)
Ons-
Tors- FEKprov(har inte börjat plugga fanfanfan)
Fre- Kulturhistoriaprov (onödigaste ämnet ever! Inte pluggat där heller och man ska typ kunna namnge varje partikel på en pelare, eller kolonn som man säger)

Alltså-back to work!

Kommentarer

  • Soffi säger:

    Lycka till på provet, om jag glömmer säga det sen :) vanten får du btw på torsdag, hoppas det är ok <3

    2008-10-06 | 22:26:24
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: