bloggenjosse

Morgonstund...

Kategori: Allmänt

Klockan är typ kvart över fyra PÅ MORGONEN nu, och jag är vaken! Ganska stolt över mig! Faktum är att jag gick upp klockan tre, för att se South Park. Jag la mig faktiskt NIO (jag är lika förvånade som er) igår så det gick bra att vakna! Och jag menar inte nio på morgonen! :o I alla fall var det lite läskigt att gå upp när det var kolsvart överallt för att sätta på tvn, vid såna stunder kommer alla skräckfilmsscenarier till en, och man tänker "tänk om det kryper ut en tjej med svart hår för fejan ur tvn nu" eller "tänk om det står någon massmördare med dolk bakom dörren" men det gör det inte! Det läskiga är att man aldrig kan veta. Tänk om man är säker på att det inte är nåt, så är det det!! Fattar ni? Nä inte jag heller! :D Gud jag är så djup på morgonen...

ses nästa onsdag! 28 grader SOL!! :D Älskar er alla <3<3

Kommentarer

  • ullis säger:

    nej vi är inte alls avundsjuka.... :/

    men ha det bäst!! :D sola lugnt bara, så du inte blir ett riktigt hallon :P

    2008-10-29 | 21:00:31
  • Soffi säger:

    Hahaha, hallon xD



    Men hallå, när blir det Blåbär-Hallon-Lingon-dag egentligen? :D

    2008-10-30 | 12:18:02
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • Sarah säger:

    Ta med lite sol åt mig :)

    2008-11-03 | 19:17:44
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: