bloggenjosse

"ogiltigt svar" *58

Kategori: Allmänt

Nu håller jag på att försöka ladda min mobil via kontantkortet som ska vara sååå enkelt. Först ringde jag numret, men eftersom den tjänsten krävde pengar hann jag inte mycket längre än att höra innehållsförteckningen. Så då ringde jag det nummer den äckliga rösten föreslog (den som f.ö upplyser om att det är slut på pengar). Jaha. Men hon gav så många alternativ att jag blev helt snurrig, och när jag skulle slå in t ex personnummer eller vad det var sa hon "ogiltigt svar" och när jag funderade upprepade hon "ogiltigt svar". ÅhhhH!! Jag lackar loss på kärringen!  Får lugna mig lite nu och köpa kontantkort på hederligt vis över kassa. Grejen är att jag köpte för 75 kr i måndags, och de pengarna är REDAn slut. Måste vara mitt smsande till alla kompisar som inte har comviq :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: