bloggenjosse

Bakelibaka

Kategori: Allmänt

Har vart hos tandläkarn, så jag var bara på engelskan i fyrtio minuter, imorse! Yes bara fyrtio minuters skola alltså!!! Tandisen satte i alla fall in ny båge i underkäken och nya ploppar på några tänder samt tog bort en plopp. Gud så ont det gjorde.. Efter det shoppade jag o mamma på söder, jättemysigt! Jag har fått en inre syn om en underbar grå kappa jag såg på Odengatan ( i ett skyltfönster alltså) men jag hann inte se prislappen. Och ny väska ska jag ha - icke att förglömma!

Och nu ska jag baka en liten kaka, chokladrutor till och med. Ikväll blir det hoppträning och jag missar idol. Jag hoppas att träningen går bra, sist gick det sådär, för jag blir lite feg i hoppningen...men med tanke på mitt finfina resultat i söndags (felfri i hopptävlingen) borde det inte vara så mycket problem!

Hoppas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: