bloggenjosse

Emo-varning

Kategori: Allmänt

Hej allihopa. Idag ska jag berätta om varför min dag sög:

1. All tävling och träning kan idag sammanfattas med ett ord; dåligt. Det började dåligt, fortsatte dåligt och slutade dåligt.

2. Jag har ont i huvudet av alla Problem och Jobbiga Tankar som trängs i min hjärna.

3. Mina pengar på mobilen är nästan slut och jag har knappt ringt alls samt som jag laddade den i måndags typ.

4. Jag är sur över mina i-landsproblem.

5. Inget blev som jag ville idag.

6. Jag glömde typ allt jag skulle skriva i den här fula bloggen. Men samtidigt spelar det ingen roll i alla fall.

Jag är så trött på allting. Allting blir fel för mig och ingenting funkar längre. Om ni tyckte att jag verkar ha det jobbigt är ovanstående bara fransarna i kanten på mina problem. De djupare och jobbigare problemen skriver jag hell no inte ner här.

Jag känner mig så himla övergiven. Tur att jag kan rensa tankarna med south park.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: