bloggenjosse

Händernas status

Kategori: Allmänt

Tänk hela min vecka är ju inristad bara i mina händer! Helt fantastiskt. Jag tänkte att vi kunde gå igenom dem tillsammans.

HÖGER HAND:
Höger hand innehar två exblåsor på handflatan, som uppstått sen jag rodde förra veckan. Båda två var uppblåsta om ni förstår vad jag menar och...ja? Ja vi går vidare. De har iallafall blivit ett jack i ena exblåsan nu eftersom det hänt nåt med den. Dessutom har jag en blåsa på ringfingret som inte riktigt blivit någon blåsa. Den bara syns litegrann. Annars är mina fingrar lite sneda som vanligt. Och naglarna ojämna, skivade...

VÄNSTER HAND:
Har en exblåsa på handflatan. Dessutom har ringfingret ett skavsår från ridningen (fingret skavde mot sadeln..)

Spännande värre. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: