bloggenjosse

Måndagsbarn

Kategori: Allmänt

Ännu en håltimmesmåndag. Och jag mår dåligt, är förkyld. Undrar om jag ska bli sjuk imorgon, det skulle vara skönt.

Idag skulle jag köpa lunch till mig, så jag gick till affären för att köpa nudlar, billigt och ganska bra. När jag kom in i affären hittade jag dock inga nudlar där de ska stå, vid pastan alltså (tycker i alla fall jag är det mest logiska). Så jag blev lite sur för att min håltimmastid gick åt till att leta nudlar, och nu började det hända saker! Jag är som sagt lite sjuk och alltså lite virrig i huvudet, så jag började, ehm, se saker. Först såg jag på en skylt där det stod typ "Vi har bestämt oss för att bli nyttiga-och sluta sälja nudlar", och "vi säljer allt utom nudlar". Jag frågade en tant som jobbade och hon pekade mig till var jag trodde var rätt, men det var blöjavdelningen. Till slut hittade jag mina kära nudlar, vid tacoavdelningen, helt otippat. Och i kassan såg jag en skylt där det stod "Vid köp av folköl, tobak och nudlar, var vänlig visa legitimation."

Nu ska jag äta mina nudlar i alla fall.

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Jag fick inte köpa nudlar för jag hade inget leg :P höhö

    2008-09-15 | 20:32:58
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/
  • Soffi säger:

    Hahaha, kan du inte be din brorsa köpa ut nudlar åt oss? :P

    2008-09-16 | 17:24:54
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: