bloggenjosse

Shopping

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag shoppa. Jag hade skrivit en hel lista över saker jag behövde, här kommer den;

- jeans
- jacka
- örhängen
- hörlurar
- skor
- väska

Av allt detta köpte jag två saker. Örhängen och hörlurar. De grejer som var mest lågprioriterade. Jeansen var för korta. Väskorna för fula. Skorna för dåliga. Jackorna fanns bara i en miljon olika skinnvarianter, och grejen är att jag tycker skinnjackor är jättefint, men jag vill inte ha det för att alla andra har det :p Det känns dessutom jättekonstigt att haka på den trenden NU när alla gått omkring med det typ ett år. Så, jag ville inte ha en skinnjacka. Och inte en kappa. Inte konstigt att jag inte hittade nåt.

Nu ska jag utnyttja min lilla datatid till max, mamma har begränsat mig till en å en halv timma :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: