bloggenjosse

Uppladdning nu då!

Kategori: Allmänt

Yes nu ska jag ladda upp mig själv inför imorgon! Vad kan tänkas hända imorgon tro? En tävling? Viktig match? Eller ett prov jag måste klara? Nej nej, det är en muntlig redovisning, om Titanic som jag berättat om tidigare!

Jag har läst igenom min text högt och fattar nu att jag tyvärr måste stryka jätteintressanta grejer om skaparen bakom skeppet samt annat viktigt, men eftersom det ingår i betyget att klara maxtiden måååste jag göra det. Det var som när jag skulle redovisa om Queen, jag hade jätteångest över att jag behövde stryka hela sjok av text, och ändå höll jag inte maxtiden. Och sen ska jag ha flow när jag babblar, så att jag inte stakar mig och säger eeeh hela tiden. Sånt är så himla jobbigt också! Och jag får inte göra massor av redovisningstics, typ dra handen genom håret eller typ knuta knutar av fingrarna. Sånt brukar jag dock inte göra men vem vet?

Åh jag är så trött också efter att inte sovit någonting. Den här helgen var jag mer i stallet än hemma, jag var hemma när jag sov och en halvtimma på morgonen och kvällen innan jag la mig. Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: