bloggenjosse

changed plans

Kategori: Allmänt

Okej så jag åker inte till fjällen nästa vecka. Istället får jag fundera på hur jag ska överleva en hel vecka ensam med min kära (host)  broder marcus medan resten av familjen är borta. Hmm...

Så eftersom jag är hemma då kan jag ju alternativt göra det där samhällskunskapsprovet då om jag inte ska göra det nu på torsdag. Fördelen med att göra det på torsdag är att jag blir av med det, nackdelen är att jag typ inte får MVG :/ Så jag vet inte.

Idag när jag hämtade Freddie från skolan gick vi förbi en tant. Och medan jag pratade med Freddie stirrade tanten jättemycket på oss, och tillslut utbrast hon; "åh vilken söt liten flicka! Ja den lilla alltså!" Så log hon och pinnade på vidare. Jaha.


Vitsippz


Blåsippz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: