bloggenjosse

Ett öga rött

Kategori: Allmänt

Här sitter jag. Med högerögat som en svullen tomat. Eller vänsterögat om man ser det från mitt håll. Jag nyser minst 35 gånger per dag och gör av med mer snytpapper än vilket snorigt dagis som helst. Pollen is in the town.

Men! En lite roligare nyhet mitt i eländigheterna;
Jag ska dra ut tand nr  14 elelr vad det är den 28 maj. En torsdag är det. Låtom oss hurra. Den ska dessutom vara extra jobbig eftersom den har dels en tandställningsknapp som dom måste slipa bort först plus att den är inklämd mellan två andra tänder. Jag ser fram emot den här dagen med spänning. Vem vet vad tandläkarna kan överraska mig med för härlig metod där mitt i frustrationen över den där skrikiga ungen och jävla sega tanden plus stressen över att hinna bli klar innan förmiddagskaffet?

Och imorrn ska jag ha sovmorgon. till 12.15. Men nu valde jag självmant bort den eftersom jag ska rida en i min klass' häst, så det är bara att studsa upp 06.15 med glatt humör! Därför måste jag sova nu. För efter ska jag dansa folkdans med Jessica i kungsan, icke att förglömma!

Och det där jävlasepesamhällskunskapsprovet har jag slutat plugga till för länge sen. I måndags sköt vi upp det för femtifjärde gången sedan min lärare "glömt" säga till att det var inställt så jag satt i skolan och pluggade 3 timmar efter skoltid. Men nu ska jag göra det på torsdag och all nervositet och respekt har försvunnit för ämnet. Därför läser jag väl bara genom papprena nån gång eller så. Rebelliskt va!!

Förresten Lovisa kommer jag lätt vinna över dig i vår lilla kamp ;D Innan elfte juni alltså! Det är bara att börja spana......

ja alltså allt för den här gången. blev lite extra positiv anda i det här inlägget, eftersom jag nästa gång kommer vara jäääättegnällig och pessimistisk så njut av all härlig stämning jag samlade ihop här, ni få stackare som är kvar av min trogna läsarskara på 3 unika besökare. Vi ses va

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Haha tror säkert det va... Aaa jag såg att det var några som gjorde nåt skumt i kungsan, men att du var där alltså! Imorgon gäller det verkligen! Den som får till nån grej först... :)

    2009-04-29 | 21:49:48

Kommentera inlägget här: