bloggenjosse

walk a mile in my shoes!

Kategori: Allmänt

Idag sken solen wohoo! Och sån fin dag ska man inte slösa med innesittande förmanade jag mig själv så därför gick jag ut på en låång promenad iaf en på en timma :p meningen var att jag skulle springa men efter 100 meter fick  jag håll (inte aprilskämt det var på riktigt) så jag kunde inte fortsätta springa. Dock fortsatte jag att powerwalka vilket är lika bra eller hur?! Under min lilla färd längs Edsvikens gnistrande vatten (aja det var fortfarande is på men jaja) så såg jag:

- massor av ankor. Eller gåsar. hihi. Eller om man ska vara korrekt; änder
- människor som sprang
- is
- en humla
- lite blommor
- två fjärilar (ett skrock från förr, att den färg på första fjärilen man såg så skulle ens år bli, typ citronfjäril [ljus] blir ett bra år eller svart fjäril blir för jävligt år. Jag såg sån där orangebrun. Så det blir väl mellanmjölk igen då. Dock såg jag TVÅ såna som surrade runt tillsammans! HM?! :D)
- en geting som jag slog bort med handen heh

Efter min fina promenad gick jag hem och lekte med våra kaniner. Mamma och jag släppte ut dem en och en på gräsmattan där de fick hoppa omkring (för vänta jag har väl skrivit att vi har kaninungar? Freddie fick i sjuårspresent. Två stycken. En svart, Molly och en brun, Mulle). Och de var sååå söta! Ska lägga upp fotona strax!

Och igår gjorde jag ett jätteäckligt kuhprov jag HATAR KUH!! alltså finns det nåt jävligare ämne? Matte dårå(jag min lyckans ost har BARA fått Matte C som individuella val hallelujah) I allafall var typ hälften av provet frågor på sånt jag inte pluggat på eftersom jag inte visste vilka sidor vi hade. Helvete alltså. Mitt prov gick heeelt åt helvete. Samt mitt MVG. (Fast idag fick jag MVG på min engelskauppsats, jag skrev om courage och den kändes jättebra. Fatta jag hade 3 fel på 5 A4sidor!!)

Som en extra bonus kommer här en liten lista på vad jag lyckats tappa bort under den här vårterminen so far;

- MIN IPOD<3 rip typ
- mina gråa mjukisbyxor
- min mobil x antal gånger, senast nu i helgen men den kom tillbaks woho!
- mina nycklar som också kommit tillbaka
- biblioteksböcker. Hehe

ja hoppas inte listan förlängs för jag palllar inte det.
ses<3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Vad bra att ni har tva kaniner, sa att de har sallskap! Jag kan adda pa din lista med bortglomda saker, fast den har ar aldre, min roda fleecetroja! Fa se, ar det tva ar nu? Vill ha tillbaka tack!

    2009-04-02 | 06:38:25
    Bloggadress: http://hallonpaitalienska.blogg.se/
  • josse säger:

    haha men var itne den grå? :p

    2009-04-02 | 08:47:26
    Bloggadress: http://bloggenjosse.blogg.se/
  • Soffi säger:

    sv: Men nej, inte häst! :P



    TiT forever <3

    2009-04-02 | 08:54:23
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: