bloggenjosse

You're tearing me apart

Kategori: Allmänt

Idag var jag och kusin Sarah och kusin Emma på powershoppingtur i stan. Vi började vår färd på söder och jobbade oss vidare till centrum. Resultatet för mig blev två tröjor, två nagellack(påskiga, knalliga!), ett ljust par jeans och en vårjacka. Woho! Nu har jag bara jeanskjol, skor, väska och halsband kvar och sen KAnKSE jag blir nöjd. Om jag inte vill ha ett par jeans till. Och kanske en klänning. Jaja. I slutet av vår tur (som varat i typ nio timmar) hade jag SÅ ont i fötterna att jag stapplade hemåt.

Men lite kändisspotting blev det! Eller väldigt mycket faktiskt, alla hänger ju på söder där vi var i början av dagen. Först såg vi IdolSebastian (som man fortfarande måste säga "Idol..." till annars fattar ingen vem det är) på Beyond Retro på Åsögatan där han snabbt pilade ut igen heh. Sedan såg vi Fares Fares glassa på nåt café i solen. Sedan på Weekday (det här var lätt det coolaste av allt) höll mina ögon på att trilla ut för vem trippar lite nervöst in i butiken om inte självaste JOHAN PALM!! Haha! Helt ensam! Alla i butiken jobbade stenhårt på att ignorera honom. Och jag stod där väldigt nervös och darrhänt och började lämna tillbaka provade jeans medan jag sneglade åt hans håll. Lille plutten. Men han gick ganska snabbt, typ in fort som fan och sen ut när det inte fanns någon skylt typ "kläder som passar Johan Palm". Sån skulle jag också behöva. Men till mig alltså. I allafall sen såg vi Soran Ismail på Waynes coffee. Inte lika coolt. Han har jag ju sett också massor av gånger under inspelningen av tack gode gud.

Men det värsta var iallafall att min mobil är borta. Igen. Så ingen kan ringa till den för den är borta och antagligen urladdad. Ring hem till mig om ni vill något! Och mitt minne är stendött så jag kan inte alls komma ihåg när elelr vart jag hade den senast eller var den kan vara. Och jag som hade 3000 gratis sms! Fan!

Nu är min borttappat lista såhär;
- MOBILEN<33 plis jag måste hitta den helvetes helvete
- IPODEN<33
- Min Paris Hilton parfyyyyyyym "Cancan" fuck den var asbäst
- mjukisbyxor är hittade
- linsskydd till pappas kamera "jag vet att jag la den här nånstans..."
- mitt minne till min hjärna
- min hjärna

damn :/

Imorrn ska jag i alla fall jobba på mammas jobb *påfyllning av pengar:D* och sen ska jag till stallet och sen ska Emelie hit så ska vi fortsätta med hemsidan :))) och nu ska jag antagligen kolla  på avsnitt av southpark, jag såg typ fem igår:D leve påsklov!:D



Molly <3



Mulle<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: