bloggenjosse

Ibland lyckas man

Kategori: Allmänt

Åhhguuuuud vad konserten var bra! Helt sjukt! Chris Martin sjöng asbra live (något man inte kan vara bortskämd med nuförtiden;gud så tantig jag låter) och hela bandet var bara så mycket bättre live!!Helt helt helt jättesjuktbra!! :D Vi stod typ ett par meter från scenen viket bara förhöjde hela känslan<3 Tack så jättemycket alla som följde med också det blev verkligen jättekul<3 (vädret var super hela kvällen och jag var asglad över mina shorts heh)


Fick inte så bra bilder, det här var väl en av de bästa...

Min film!




Sedan i söndags var jag och shoppade lite hårgrejer och fotoalbum på clas ohlson. Det är en rätt underskattad affär, alltså eftersom det är så billigt (passar mig), även fast jag känner mig lite vilsen bland borrar och stämjärn och sånt.

Och idag var det första måndagen i trean och fyfaan så lång x/ Trots det inofficiella roddmötet som bara råkade infinna sig på religion a så var det sepelång dag (gick 8 ½ timma, fatta!!).. Sedan gick jag en promenad vid vattnet vilket jag gjorde igår också, skillnaden var bara att igår hade jag en kamera(hittade inget att fota förutom vissna löv). Men idag skulle jag naturligtvis stöta på två jättesöta rådjur som var supertama typ tre meter ifrån mig. Med världens bästa ljus och allt. För att spä på det hela gjorde rådjursbäbisen ett par jättesöta skutt lite här och var som en virrig bambi och jag önskade så mycket att jag hade en kamera...

Kommentarer

  • Danielle säger:

    sånt händer, åkte för inte så länge sedan till öland, och när vi kom med färjan till stockholm, tog jag ett foto på soluppgången med syrran i förgrunden, relativt misslyckat var det ändå, men sen på kvällen såg vi den underbaraste möjliga solnedgång vid ölands sydspets, och så krånglar kameran och vägrar funka! man blir så frustrerad :)



    Anyways, counting on visiting soon. Vi vann en kryssning när vi shoppade :D



    Kram

    2009-09-08 | 13:38:13

Kommentera inlägget här: