bloggenjosse

8 sanningar om mig själv

Kategori: Allmänt

Lilla sofia har utmanat mig. Jag antar den! Utmaningen alltså!

1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer (kommer stå längst ner i inlägget)
4. Skriv till de personerna du har utmanat så de vet om det.

Jag:
1. Är mycket rädd för spindlar. Myyycket.
2. Jag sjunger alltid om jag är ensam hemma. Ibland om jag tycker att jag måste sjunga när familjen hemma går jag till garaget eller nåt och vrålar på.
3. Har svårt för att ta konflikter. Så jag är oftast neutral i diskussioner heh. Eller så stöttar jag vinnarens sida.
4. Obotlig tidsoptimist
5. Har svårt att visa känslor ibland.
6. Mitt rum är ALDRIG städat. Ibland är det lite rent från grejer, alltså att jag langat in det mesta i garderoben (ibland under sängen haha) men aldrig städat alltså.
7. Kan störa mig på folk för småsaker men jag visar det sällan.
8. Jag tycker att Johan palm är cool. :$

Jag utmanar:
Sarah, emma, Jossan, Carro, Lovisa och alla andra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: