bloggenjosse

En dröm ger åt tanken vingar...

Kategori: Allmänt

Jag hatar mina drömmar just nu!!! Detta var lite av vad jag drömde inatt;

Jag var någonstans, vet inte vart och så letade jag lite spontant efter någonting. Så plötsligt kollade jag i min jackficka, grävde lite djupare än vanligt, och kände någonting lite kallt och metallaktigt...något rektangulärt platt och litet...mitt hjärta bultade snabbare medan jag ryckte upp saken ur min ficka och vad får jag se om inte min ipod?! :DD

Ja, och sedan vaknade jag.

Kommentarer

  • L säger:

    jaa kära du hehe ojoj skumt...

    2009-02-02 | 18:08:39
    Bloggadress: http://flygerfram.blogg.se/
  • Danielle säger:

    Bättre än att drömma att någon "hulk" står o slänger lastbilar på dig, och skriker: "try to escape that, sucker!"



    Läs din mejl!!! XD

    2009-02-09 | 09:11:42

Kommentera inlägget här: