bloggenjosse

how many stores must a man walk in before he can buy a foundation (for a cheap price)...?

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag köpa en ny foundation. Jag skulle alltså bryta min väldigt långa torkperiod utan ett enda plagg/sak jag shoppat! Är det inte knas? men nu är min foundation typ slut så eftersom det räknas nästan som ett livsmedel måste man ju köpa det även om min shopping ska ske nästa vecka då barnbidraget kommer. I allafall så gick jag för att köpa min vanliga foundation av * (eller ska jag skriva märket? Får jag såna gratis då?) då jag upptäckte att priset på dem  ökat till typ en miljon! Men det har jag ju inte råd med! Eller jag har ju råd, men jag hade tänkt mig ett litet trevligt reapris eller så...tydligen inte.

Sen iaf när jag kom hem fick jag ett infall så powerwalkade jag i 40 min i solen! Jättehärligt, och jag fick världens vårkänslor!  Men nästa gång ska jag ta med mig halsduk och vantar för jag höll på att förfrysa.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: