bloggenjosse

ipodkrångel

Kategori: Allmänt

Jag hade precis ett nästan-hallelujahmoment. Efter mina strapatser med min ipod(borttappad) så kom jag på att marcus en gång erbjudit mig att ta hans gamla ipod (storsint va? bara för att den displayen inte funkade och han hade en ny men men). Vilket bra substitut tänkte jag lyckligt. Med 4 gig och allting. Först får jag leta ett tag eftersom pappa av alla människor lagt ipoden någonstans. Sedan när han tillslut hittar den säger han jaa men jag vill ha kvar min musik. Huuuh? Själva grejen med det hela är ju att JAG ska få sätta in egen musik som jag vill ha, nu har jag typ 1 gig kvar till egen musik som räcker till typ två låtar, och dessutom får jag ju stå ut med tre fjärdedelar av pappas skitmusik. Åh screw this säger jag ba. Fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: