bloggenjosse

Sömn, sömn, min säng är som en dröm!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit funktionär på dressyrtävlingen(lokala) på stallet, först 5 timmar som domarsekreterare och sen 5 timmar som räknare. Jag är bra. Men trött.

Igår var det melodifestivalen. Jag bara kände mig så himla mätt på hela tävlingen på något vis. Jag hade inte samma typ festivalsnerver som jag brukar ha (jo det är sant hah) och låtarna var bedrövliga, underhållningen låg på minus(hur sjutton ska dom kunna hålla standarden från Björn förra året??) och Petra Mede var bara jobbig eftersom hon vrålade väldigt högt för att se till att verkligen höras ända till tvapparaterna i norrland, och så läste hon innantill hela tiden och kändes typ stel. Öwww såhär får det inte fortsätta för bövlen.

Nu vill jag sova. Jag är trött som fan.

Kommentarer

  • Danielle säger:

    Jag håller med dig totalt, Melodifestivalen blir aldrig sig lik efter Kristian och Björn, fast å andra sidan kanske man kollar för musiken det här året. Fast, "snälla, snälla, snälla, snälla, snälla" låt låtarna bli bättre!

    2009-02-09 | 09:07:22

Kommentera inlägget här: