bloggenjosse

stresspress

Kategori: Allmänt

Usch jag har prov på tisdag (ja tisdag, hur fan tänker man som lärare, att eleverna råpluggar på SPORTLOVET?!!) i "oceanografi" i geografi. Och jag kan verkligen ingenting eftersom jag inte pluggat nånting. Idag efter jag jobbat i stallet från sju till fem läste jag dock alla sidor i boken, så det kändes bra. Så ifall jag bara besvarar alla instuderingsfrågor (2 ½ A4or) och gör stödord och allt sånt imorrn plus läser plus blir förhörd och läser om allt på måndag borde jag väl klara MVG? För det är tyvärr vad jag måste scora på provet för att få MVG i slutbetyg, jag är en såndär evig VG+are :/ Men det ser tyvärr inte så ljust ut... en nödlösning om det länns åt helvete är förstås att jag är provsjuk, det kan man ju vara ibland! Jag har faktiskt aldrig varit det så jag borde ju kunna utnyttja en sådan chans nån gång utan misstanke tycker jag. Men nu måste jag sova för jag ska upp om sju timmar och jobba åtta timmar i stallet igen. Gonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: