bloggenjosse

True hallelujah moment

Kategori: Allmänt

För att kunna läsa det här inlägget ska nedre halvan läsas med musik till! Gulligt va? Men det tar jag längre ner, bara skrolla inte förbi musiken :p

Idag iaf så red jag lektion på min medryttarhäst Ulmus. Alltid bra med lite hjälp och så så man vet vad man ska öva på, tänkte jag där. Men när jag red lektionen kom jag på att det halvår jag faktiskt ridit honom hade jag ALDRIG fått honom så bra som han gick idag.

(sätt nu på musiken)

 
OBS! glöm inte! ^



Alltså det gick SÅ bra! Jag bara kände hur han jobbade med hela kroppen och jaa alltså jag är typ mållös heh. Men det var iallafall väldigt bra att jag red den där lektionen.



Visst är han söt?! PUSS gubben världens bästa häst <3

Kommentarer

  • Soffi säger:

    sv: Jodu, efterättsmagen känner vi alla till :D



    Vad kul att det gick bra med Ulmus!

    2009-02-26 | 22:41:20
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: