bloggenjosse

Bilder

Kategori: Allmänt

Förresten så glömde jag att skriva vad jag fick i julklapp! Hrm hrm, jag fick:
- paryfm (be delicious :D) nu slipper jag låna amys hela tiden!
- playstation 2 yes nu slipper jag låna alla andras!
- abba singstar
- buzz
- böcker
- smycken
- väska
- filt (ÄNTLIGEN prickade min faster aka gudmor rätt! jag glömmer aldrig julen 06 när jag stod där med en plastvas i orange/rosa ton från coopforum... den ligger fortfarande längst bak i garderoben heheh hoppas hon inte läser detta bara? Kusiner- vidarebefodra ej!)
Jag har inte glömt resten av presenterna bara har lite platsbrist men TACK för alla presenter iaf <3<3

 
fjällen <3


fjällen


Naajs va?


julgranen:) den blev lite pixlig men den är fin iaf. Detta är alltså en kula i granen... :p


solnedgång...


Lilla fågeln jag hittade :)


Samma fågel ;)


Isen


Mörkret faller

Kommentarer

  • Sanna säger:

    HAHAHAHAH GUUD VAD JAG GARVA NÄR JAG LÄSTE DET OM VASEN !

    2009-01-04 | 19:36:54
  • Sanna säger:

    HAHAHAHAH GUUD VAD JAG GARVA NÄR JAG LÄSTE DET OM VASEN !

    2009-01-04 | 19:37:02
  • Soffi säger:

    Haha du verkar ha haft kul i alla fall :D

    Fina bilder! <3

    2009-01-05 | 11:52:03
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: