bloggenjosse

FEK, allt är förlåtet om jag får MVG

Kategori: Allmänt

Jag skojade bara förut såklart. NU är min uppsats klar och den känns för jävligt bra, och det hoppas jag att min korpulente lärare inser. Jag tycker verkligen att detta är MVGkvalité, jag har banne mig kämpat i en och en halv dag med denna! Massor av research också måste jag få påpeka. Han säger jämt att "det man presterar i slutet av kursen är ens betyg", och det passar perfekt för mig. Varför hålla på att gräva ner sig i det förgångna? Verkligen bra initiativ där av min lärare alltså, det är nuet som vi lever i! Det bästa är att jag var ju faktiskt riktigt dålig i början av terminen, men nu- hallelujah har jag MVG:t i min hand. Det hoppas jag verkligen att han förstår!! Även om jag nu lämnar in den en dag sent. Fast det var ju trots allt mitt internet som krånglade, ungefär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: