bloggenjosse

Run jozie run!!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag halv två till en gråmulen eftermiddag.  Typiskt söndagsväder alltså. Så jag satt vid datorn lite när jag fick liten träningskick och hoppade i skorna och sprang 2.7 km typ. i backig terräng. Med snabb fart. Alltså! Jag är så bra! JAg har fått världens motivation så nu ska jag springa varje dag heela tiden. Yes. Sen sprang jag till mörby för att hämta min cykel som jag glömt kvar, heh. Mycket bra! Igår kan jag bara tillägga var jag själv hemma, det var SÅ skönt, först gjorde jag min underbara wokpasta (innehållandes wok och pasta) och såg wild kids (heh) och sen p3 guld galan. Men den var så seg så jag sjöng singstar istället. Det bästa med att vara själv hemma är att ingen bryr sig om hur jag sjunger. Så genom att vråla högt som sjutton lustmördade klassiker som Dancing Queen, the Name of the game och Chiquitita. Enbart med min röst som redskap! Jag tog i tills jag var helt hes och då la jag av och gick in på datorn istället. Nu är jag trött.

Kommentarer

  • Carro säger:

    Ooo! You have PS3 now? I envy you. But when they release Kingdom Hearts 3 we're getting one ;) Or sooner because I want to sing ABBA!

    2009-01-19 | 06:29:14
    Bloggadress: http://hallonpaitalienska.blogg.se/
  • Arandur säger:

    Hoppas du får en bra dag :)

    Kolla gärna in min fotoblogg.

    Följ den gärna med bloglovin.

    2009-01-19 | 06:37:30
    Bloggadress: http://arandur.blogg.se/
  • Carro säger:

    Aaa! They have ABBA i PS2!!! I didn't know that! I'm so getting one! Take care! <3

    2009-01-19 | 06:45:18
    Bloggadress: http://hallonpaitalienska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: