bloggenjosse

Mulle?

Kategori: Allmänt

Han är borta :( Försvann i lördags. Nu antar vi att han är död, eftersom pappa hörde ett skrik mitt i natten (han var utomhus, vi hade inte fått in honom) så tyvärr verkar det som en katt eller räv tagit honom. Jag har sett någon brunskräcklig kisse stryka omkring här på sistone och antagligen är det den :( Stackars lille Mulle... han var dessutom mycket snällare än molly, men vi får hoppas att hon klarar sig iaf



Grejen är att jag tycker det är sorgligt såklart men jag har inte hunnit vara med dom så mycket att jag blir så jätteledsen, jag har liksom inte hunnit fästa mig vid kaninerna. Fast jag känner lite sådär att "åh tänk om jag hade varit hemma då och gått ut och försökt fånga in han" eller så det blir ju lätt att man får skuldkänslor.

Imorrn är det sommarlov iaf. Då ska jag bygga kaninhinder till Molly, hon var tyvärr den lite mindre begåvade hoppkaninen men det får vi väl öva på:D Fast jag bygger inte kaninhinder än för först ska jag till Paris (fredag) och därefter fyller jag 18!!:D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: