bloggenjosse

Fredagens fynd

Kategori: Allmänt

Efter skolan åkte jag till Mörby där jag shoppade 3 nagellack för 99spänn! Billigt va! tyvärr resulterade detta i att jag nu bara har 3 kronor kvar på mitt konto.. På väg hem mötte jag Freddie och hela hennes dagisgrupp (jaja förskolegrupp då). Hon blev jätteförvånad att se mig, och jag började visa henne vad jag köpt, men då skyndade hon till fröken och när jag sa hejdå vinkade hon lite avvärjande med handen.

Förresten var hon hemma idag med mamma för att hon var sjuk. Jag funderade  på att också hitta på nån sjukdom, fatta vad mys att sitta hemma och chilla! Faktiskt känner jag mig lite sjuk om jag ska vara ärlig. Anyways så gick jag till skolan  iallafall duktig som jag är.
"Hejdå freddie!" ropade jag när jag skulle gå.
"Hejdå...."ropade hon och lät desperat. "MAMMAAA KOooM! JAG MÅSTE KRÄKAS!!"
där skyndade jag mig ut.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Osmaaart hahaha man kan få 3 nagellack från depend för 60 spänn :P

    2009-03-17 | 17:07:03

Kommentera inlägget här: