bloggenjosse

muntlig redovisning igen

Kategori: Allmänt

I måndags fick jag världens chock när jag på lunchen fick reda på av klassen att vi skulle ha svenska redovisning om vår uppsats i historia/svenska om latinamerika. wattefuck tänkte jag och blev väldigt orolig, speciellt då min svenskalärare tydligt poängterat att jag skulle göra en bra redovisning sen min legendariska Titanicredovisning. Ingen press nejdå! Så jag satt på lektionen (hon hade slumpvis, förbestämd ordning till råga på allt) och bad för mitt liv att jag inte skulle behöva redovisa. LYCKLIGTVIS var det en i min klass som pratar ganska länge och inte svek han denna gången heller! Så jag ska redovisa imorrn istället. Hallelujah.

Edit: fan va sepesär blogg.se är på att uppdatera!!

Editnr2: Hups man måste visst publicera eländet först innan inlägget syns heh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: