bloggenjosse

PLanering

Kategori: Allmänt

Den 26e mars fyller min lillasyrra Freddie år! Helt sjukt jag kan verklgien inte fatta att hon redan fyller SJU år! Jag kommer ihåg min sjuårsdag jätteväl och Freddie är ju så himla liten... En liten hemlis kan jag avslöja här eftersom hon antagligen inte läser min blogg; hon ska kanske få en kanin i födelsedagspresent :p så jag har hjälpt till att leta lite. Det ska vara en dvärgvädur, en unge. Om ni ser en snäll sådan nånstans kan ni ju bara säga till.

Å det var nåt jag hade tänkt skriva som var viktigt men jag har typ glömt det nu :/ Idag har jag i alla fall jobbat hela dan i stallet. Nästa vecka är det löning och jag kommer få ÖVER tvåtusen spänn!!!! Helt sjukt!! Shopping spreeeeeeee!

Förresten har jag och Ullis bokat resan till paris nu! Det blev typ jättebilligt! Och snart åker vi woho! Je suis très excalté oui oui (det där adjektivet eller vad det är hittade jag på lite själv). Jag måste lära mig att säga madame/misjö till alla. eller mademoiselle. Grejen är att jag kommer inte ihåg vilken man ska anta att tanterna är, madamar eller mademoisellar? Kanske madamar? Eller kankse dom lackar för att man typ bara antar att dom är gifta? Sen ska jag leta efter Thibaut som jag bodde hos i åttan när vi åkte med skolan dit. Hahah han kommer tycka jag är värsta stalkern. MEn jag vet var han hängde 2006 så det här lär bli lätt hehe....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: