bloggenjosse

ska strax pysa

Kategori: Allmänt

till tandläkaren... såhär, jag slutade franskan 11.10(30 min innan lektionen var slut, vi ahde ju prov och jag hade ju knappt pluggat men det kändes HELT OK iaf!) och kom hem typ halv tolv, sen åt jag och nu ska jag alltså till tandläkaren i vasastan. Eftersom min lektion började 13 och jag ska vara hos tandis 14 kändes det bäst att skippa lektionen (engelska) och lektionen efteråt (Kulturhistoria, yeeh) eftersom vi ändå slutar 15 och jag kommer ändå inte hinna vara med länge iaf och jada jada ni fattar..

 Så efter ska jag rida Ulmus, hoppas bussarna går ok även fast det snöar så mycket! Fatta att det är så himla snöigt alltså! Jag hann knappt bli förvånad i morse dock eftersom jag hade så himla bråttom till bussen men när jag sedan tänkte efter kom jag på att igår var det ju typ barmark och idag är det så man verkligen får pulsa. MEn nu måste jag skynda för mina små gaddar måste borstas noga först! :p

ps, för den som inte fattade vilket Singstar jag vill köpa som jag skrev om igår är det ju SJÄLVKLART Singstar Queen(såg ni inte textutdraget ur Bohemian Rhapsody på bilden ellrrr? På bilden såg man ju hela bandet klart och tydligt också... skärpning! bakläxa! :p

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Men alltså, fyra helt okända gubbar och en helt random textremsa... hur ska man fatta det?? :P

    2009-03-10 | 18:55:45

Kommentera inlägget här: