bloggenjosse

Snö snö snö.......

Kategori: Allmänt

Alltså det snöar forfarande! Tänka sig! Jag trodde att det skulle bli vår nu men ne tydligen inte... idag hade jag bara en lektion så det kändes lite onödigt att gå till skolan men vad gör man inte för helhetsintrycket..? När jag skulle gå till bussen hem skulle jag gå fröbi en såndär vägspärrsgrej, och då var jag tvungen att gå över en kedja som hängde över marken. Alltså väldigt lågt, typ 20 cm över marken. Inget höjdhopp inte. I alla fall så jag vet inte hade jag den där dåliga beräknaavståndsgrejen, så jag råkade snubbla över kedjan och föll rakt ner i snön! Samma sak typ hände igår, när jag skulle ta in hästarna fårn hagen. Jag stod på en sten lite sådär, halkade och föll rakt i snön. Utan handskar!! KALLt ja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: