bloggenjosse

Vad gör man?

Kategori: Allmänt

Jag har nu vart hos tandläkarn och sedan till vallentuna och ridit Ulmus. Tandläkarn var ingen rolig historia måste jag säga, alltså först fick jag kolla på mitt avtryck jag gjort förra gången av min mun där man konstaterade att för att jag ska få ett bra bett måste jag tydligen dra ut en tand i vänster underkäke(där jag skadade mig i cykelolyckan). Alltså jag måste DRA UT YTTERLIGARE EN TAND. Min fjortonde typ. Jag pallar bara inte! men sen kallade han in en till tandläkare som upplös mig om konsekvenserna om jag inte drog ut den. Jag försökte förklara så gott jag kunde utan att börja gråta om att det lät jättebra men att jag var drauttändernarädd (ja jag var typ gråtfärdig, jag brukar bli det om jag måste prata om mina tänder när jag tycker synd om mig själv). Så det lutar ju åt att jag måste göra det. Visst det är en dag som blir den fysiska smärtan men den psykiska sitter kvar. Jag har fortfarande mardrömmar efter mina andra "ingrepp" och kan knappt prata om det utan att få rysningar. Haha gud så emo det här låter men det är sant jag lovar!

juste, jag kollade upp låtlistan på vilka låtar som var med på Singstar Queen och blev faktiskt lite besviken måste jag säga. Playstation 3 får 25 låtar medan Playstation 2 bara får 20 låtar (där de plockar bort typ de bästa låtarna som Killer Queen, Radio ga ga, Show must go on och de där) fast jag tröstade mig med att det fortfarande fanns väldigt många bra kvar, fatta att sjunga Bohemian Rhapsody!! Så jag ska fortfarande köpa spelet alltså. Men det har typ inte kommit ut än? Hm aja lika bra jag är pank som en kyrkråtta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: