bloggenjosse

En bra start

Kategori: Allmänt

Nu ska vi se.. nu har jag börjat i allafall på min geouppsats. Det blir väl att sitta 03:55 på onsdag och göra klart den antar jag heh. På onsdag råkar jag ha kinaprov ju i historia och grejen är att jag knappt pluggat (ska börja nu, typ). Vad har jag gjort idag då? Joo jag har ju varit hemma och passat Freddie. Jag var faktiskt också ganksa sjuk. Eller det var jag i och för sig hela förra veckan men jag hade knappast tid att vara sjuk då så jag tog det idag istället. Nu är jag inte frisk fortfarande men jag måste vara i skolan imorrn för jag råkade åta mig att passa några barn (annars hade Ullis fått överta det jobbet känner jag på mig, hon har fått göra det alldeles för många gånger nu!!:p)

Men idag då. Ja jag hann ju inte direkt plugga på dagen trots att Freddie drog upp mig åttanollnoll, utan vi chillade lite till tio, sen åkte vi till stallet och hämtade min mobil och gosade med hästar, sen såg vi Aladdin och åt pannkakor (jag passade på att sova under filmen, alltså den är bra det är bara det att jag sett den så många gånger hah). När jag lite groggy vaknat gick jag till soffan, läste lite i Metro bara för att fem minuter senare somna om och sova nån timma. Sen sov jag i Freddies rum när jag skulle prata med henne om någonting eh. Och sen var jag jätteomotiverad fram till klockan tio då jag tog mig i kragen och skrev typ tio meningar på min uppsats. Nä det är faktiskt ett helt halvt A4:p

Istället för att plugga sådär mycket som jag borde göra har jag faktiskt laddat ner musik! Jag har inte gjort det på jättelänge (sen 1a april, evigheter sen ju!) så jag hade lite att mejka upp för liksom. Jag reste samtidigt tillbaka i tiden till den 29mars så ingen kan haffa mig för det tycker jag :) Men åh så har vi alla äckliga läxor som gör att jag vill sjukskriva mig några år framåt. Plus allt på fritiden som jag ska göra. Jag pallar inte. men nu back to China så får jag väl somna nånstans 01.30, ska ju ändå upp halv åtta imorrn. Natti!



Kolla fina buketten Freddie plockade! Skärpan blev lite ful bara på blommorna..

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jossan! Du måste börja göra saker i tid, skärpning! Och om du är sjuk ska du ju inte sitta barnvakt lilla dumsnut. Nää, det är ingen ordning när jag inte är hemma.

    2009-05-05 | 03:52:51
    Bloggadress: http://hallonpaitalienska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: