bloggenjosse

helgen

Kategori: Allmänt

guud jag är trött nu asså! Jag har jobbat 16 timmar i stallet totalt i helgen plus att jag ridit och tävlat hoppning. Tävlingen var idag och gick AAAASBRA!!! Jag hade DrabiozoSÖTIS och mitt mål var att komma banan runt felfritt (l:d, 90 cm) eftersom vi alltid haft vägringar tidigare. Så idag var jag asaggressiv (eftersom han inte ens sett banan, det brukar alltid vara någon som tävlar han innan men idag var det inte det) och så fort jag kände att han så mycket som tvekade var jag på! Redan på andra hindret höll han på att vägra men jag höll fram honom (mycket ostilistiskt) så han gjorde något sorts stillastående helikopterhopp men över kom vi!! Utan rivning! Sedan slingrade han sig och stannade upp lite vid några hinder till men vi kom över! Det var stilbedömning ohc jag vet minst hundra saker jag måste ändra med min sits (bla för mycket framåtlutad, intresseklubben antecknarr....) men jag är så himla glad att vi gjorde en felfri runda på sista tävlingen innan sommaren!! Drabiieee!!<3<3

Och igår var det Eurovision Song Contest wohoo! Jag och carro b med fränd (linda) kollade, och guud vad alexander rybak är SÖÖÖÖT!! Jag vill bara ta hem honom på en gång och baa åååh typ drunkna i hans ögon! och hans leende! Och så ska han och jag sitta på en stor blommig sommaräng i bergen och ha en get nångonstans i närheten (hm jag kanske har fåraherdeklänning på mig?) och sen ska jag och han ligga brevid varann och han ska prata massa på ryska för jag blev typ ännu mer kär i han när jag hörde honom prata ryska igår haha. Välförtjänt vinst iaf.  HEh 


I want you <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: