bloggenjosse

i'm good i'm gone

Kategori: Allmänt

Nu. Nu är jag klar med geografin. Jag kände mig bara tvungen att berätta det. Jag började med min tvåsidiga uppsats idag klockan tjugoettnollnoll och är klar nu fem timmar senare. Ganska bra va? Ännu bättre om jag scorar MVG på det här då! När jag nu vaknar om fem timmar(typ) kommer jag känna; ahh jag har inga läxor mer för den här veckan! Eller vänta, jag har en läslogg i svenska och kulturhistoriaarbete. Men sen är jag klar. Typ. Hehe. Den eviga källan av läxor heere i come! <3


Nu har gullvivorna kommit :) Hehe massa blombilder som substitut för fula egobilder på mig, kanske roligare men dubbelt så pinsamt :p

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jaa visa dina egopics!!! Haha snälla? Gud vad kul ;)

    2009-05-07 | 16:02:42

Kommentera inlägget här: