bloggenjosse

låt mig bara slippa igenom dagen helskinnad

Kategori: Allmänt

så är jag nöjd. Snälla. Snälla. Jag vill inte dra ut min tand. Jag har vickat på den som fan för att underlätta morgondagen något vilket inte riktigt lyckats. Jag ska hålla mig vaken till jättesent så jag är supertrött imorrn (och inte lika ångestladdad). För då kanske det känns lite bättre? Det är svårt nog som det är när jag bara får rysningar av att tänka på ordet s-p-r-u-t-a eller b-e-d-ö-v-n-i-n-g. Eller nåt annat som har med min jävla mun att göra. Fuckfuckfuckfuckfuck! I vilket fall kan jag sysselsätta mig med att lägga in bilder på hemsidan (djursholms) från söndagens tävling. Dessutom råkar en läslogg ligga ogjord, jag måste först läsa ut boken och sedan skriva en bra sista läslogg innan 00.00 om det går? Jag kan klara det. Precis som jag klarar imorgon. Shape up fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: