bloggenjosse

That'll be the day

Kategori: Allmänt

Asså idag har varit bra på flera sätt:
- Jag fick MVG i Samhällskunskap. YAY!
- Jag har tränat typ jättemycket! Först yoga på titen, sen ridning (jag red GulleUlmus ut i Vallentunas vida landskap :p Han var jätterädd så jag gjorde en mycket odramatisk avfallning eller avsittning snarare, och sen sprängde vi ljudvallen när vi galopperade iväg på nya äventyr! <3 ) sen sprang jag 6 kilometer JAG ÄR SÅ BRA
- Det var ganska soligt idag
- Jag hade två lektioner idag varav jag fick klaga på ett arbete på ena och träna på andra. Rätt soft då.
- Jag hann typ göra en läslogg på tjugo minuter. På en A4sida. Nu har jag bara kulturhistoriaskiten kvar.

Yes så jag räknar kallt med att imorrn blir liika bra typ! Jag ska hoppa då, platta håret och typ sova. Och spela brännboll på stallet heh! Nu ska jag måla naglarna rosa. Skolan börjar om åtta timmaarrrr :/

Säga vad man vill om mina fotokunskaper men var inte den här jävligt bra?!

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Sjukt snygg bild!!! du måste skicka bilderna från den dära dagen då vi slet som få o åt som grisar;)

    2009-05-24 | 17:24:14

Kommentera inlägget här: