bloggenjosse

vickevire

Kategori: Allmänt

Och här sitter jag och vickar på min äckliga tand! ja vad kan det bero på? Möjligtvis att jag ska DRA UT DEN på torsdag?! kankse?? :S Jag har även testat att äta äpple så den ska bli lösare men det hjälpte inte. Jag tänkte att ju lösare den är desto kortare och mindre ont gör det på torsdag! Smart va?!

Idag skulle jag till tandläkarn igen. Mamma sa att jag skulle till Eastman så jag åkte dit (i vasastan). Men nä jag skulle visst till Karolinska. Jaha då fick jag åka dit.  Dock tog jag rätt buss åt fel håll. Så jag hamnade på kungsholmen innan jag kom på att jag var lite fel. När jag tillslut kom fram var jag en timma sen.

Sen sprang jag Vår Ruset. Det var asmysigt! Lätt att jag gör det igen! Fast först tjejmilen 30 augusti :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: