bloggenjosse

praktisk desperation

Kategori: Allmänt

jag ska praktisera någonstans om två veckor. Nej jag har inte hittat någonting. Ja jag är desperat. Min ansökan till Moderna museet:

Hej!

Jag heter Josefine och är 18 år. Jag går tredje och sista året på Danderyds Gymnasium, samhällsvetenskap inr samhälle. Under två veckor (av veckorna 43-45) ska vi praktisera på en arbetsplats för att komma ut i arbetslivet och prova på hur det är. Jag undrar därför om ni tar emot praktikanter på museet? Jag är glad, trevlig, social och intresserad av det mesta och gör alltid mitt bästa med alla uppgifter. Jag går ofta på museer och är kulturintresserad. På fritiden är jag i stallet, med mina kompisar, fotar, ritar och lyssnar på musik.

PLEASE!!!! JAg GÖR VAD SOM HELST FAN!!



Funderar på att stryka den sista raden. Tycker ändå att hela ansökningen skriker desperat artonåring.

Kommentarer

  • Soffi säger:

    sv: Nej men pannan känns lite väl drastiskt :P

    2009-10-22 | 15:05:14
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • sarah säger:

    hihi nu hittade jag tillbaka till din blogg igen XD ska nog också göra ny design och omstart! :)

    2009-10-31 | 14:24:22
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: