bloggenjosse

DET KLIAR!!!!

Kategori: Allmänt

GAH! Mitt sabla sår från olyckan har blivit infekterat!! Helvete! Och nu kliar det som fan för att jag har kompresser på, fast jag tror att det är tejpen runt om som kliar. I vilket fall kan jag ju inte gärna klia PÅ såret... gaaah

Tänkte göra en planering över påsklovet (det kliar) men det är så svårt! Vart börjar man någonstans? Jag känner att jag inte kan planera ordentligt om jag inte vet vad jag ska göra, och jag vet inte vad jag ska göra såvida jag inte börjar planera :p Fast rätt nyligen löste sig morgondagen, eftersom Freddie antagligen är hemma imorrn och och (det kliar) då ska jag passa henne. Eftersom alla andra jobbar. Inte jag dock! Jag har fått min beskärda del tycker jag, iochmed helgens jobbfrenzy. Så imorrn ska jag sova jättelänge, har gått upp kl 6 i fyra dagar i rad nu, minus i lördags då jag gick upp tio.

Haha förresten måste jag bara (det kliar) säga något som Freddie sa för ett tag sedan, medan jag kommer ihåg det. Vi åkte bil, mamma körde, jag satt bredvid och Freddie+polare var i baksätet. Det är tyst och nyheterna läses upp på radion. Dom babblar om Bjästafallet då "en flicka blev våldtagen utan att samhället brydde sig". Åhnej tänkte jag, hoppas dom inte börjar fråga vad våldtagen är för något.
Polare: "Vad betyder våldtagen fnåt?"
Freddie: (förtroligt) "Men det är när någon (här håller jag andan) knuffar någon annan och LÅSER IN DEN på en toalett! Så man blir nerknuffad! (Jag: PHU)

Tänker inte berätta vad det betyder än. Eller, isåfall får mamma sköta snacket. Nu kliar det inte längre

Kommentarer


Kommentera inlägget här: