bloggenjosse

Det var ju typ varmt idag

Kategori: Allmänt

Idag var det svårt att få upp mig ur sängen. Jag försökte med alla sorters lögner som att matten (första lektionen) var inställd, att jag var sjuk (halvsant, eller ok hade lite ont i halsen då), att jag redan är bäst i matte så jag behöver inte gå på lektionerna. Som ni kanske fattar var den sistnämnda en så stor lögn att tillochmed jag insåg det, och då klev jag upp för att sedan komma ca 25 minuter försent. Men det är okej.

Efter skolan gick jag och bokade en publikation på Stadsbiblioteket (ah den meningen får mig att låta sååå pluggig) och sen köpte jag en chailatte medan jag gick därifrån till T-centralen.
"Åh vad gott med chailatte" tänkte jag och tog en stor klunk med kokhet chailatte. Jag drack inget mer på hela vägen förrän jag kom fram och det svalnat rejält.

Sen, oh shit alltså, så skulle jag ta ut pengar för flaket som jag är liiite sen med att betala men men, men så står det förstås tekniskt fel i bankomaten vilket jag iofs anat eftersom det var 700 spänn jag skulle ta ut. Kollar på mitt kontoutdrag där det står att jag har 679 spänn. Fan, min chailatte jag brände mig på tungan på hade jag verkligen kunnat skippa!! Och lönen är om elva dagar, herrejösses....

Får lugna mig lite med några bilder jag fotade senare idag och sen ska jag tvinga mamma att betala in nån hundring så jag kan fixa pengarna imorrn, SEN lovar jag att jag ska plugga.















Så det var vad jag fotade idag. Har inte fixat någon bild så de blir säkert snyggare med lite mer kontrast o så men nu skulle jag ju ragga pengar+plugga!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Seriöst Jossan, du måste bli fotograf.

    2010-04-15 | 22:05:49
  • jossan säger:

    :D

    2010-04-16 | 14:31:27

Kommentera inlägget här: