bloggenjosse

igår

Kategori: Allmänt

var min dag väldigt ohändelserik. Jag gjorde faktiskt ingenting, vilket jag blev lite stressad över. Jo, i slutet av dagen gick jag en två timmar promenix till stallet och tillbaka för att jag inte vart ute något, men annars satt jag typ framför datorn och slöade eller spelade piano. Jag hatar när man sitter inne, solen skiner utomhus men man kommer inte på absolut någonting att göra.

A sen på kvällen ritade jag Lady Gaga också, det var bra. Den börjar växa fram nu känner jag! Det är jättesvårt att rita av för det känns verkligen som att man blir blind efter ett tag med hur originalet egentligen ser ut, så man ritar fel. Tur att det finns sudd.

Vad ska jag göra idag då... jag skulle vilja åka in till stan eller iaf känna att jag gör något.. men samtidigt måste jag plugga, har typ ASMKT att göra. Kompromiss då, att jag pluggar somfan nu och sen på eftermiddagen gör jag nåt?! Det låter ju bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: