bloggenjosse

Jag bestämmer mina egna trender

Kategori: Allmänt

Fan också försov mig idag! Missade hela skoldagen (okej två lektioner men ändå)! Iaf är jag bra, för jag fixade klart fallanalysen igår till projektet och strax ska jag in till stan och fixa publikationen! :D Jag känner mig jättebra! Sen ska jag gå en låååååång promenad och sträcka på benen ordentligt. Nu är frågan vad jag ska ha för kläder. Det är ju typ varmt ute idag igfen. Ska man satsa på jeansjacka då? Kappan var ju rätt varm nu...

Förresten läste jag i gårdagens metro att vårens största satsning är skinnjackan. Och jag som hösten 2008 lovade mig själv att aldrig köpa en sån för det skule kännas så wannabe. Hur skulle det inte kännas om jag köpte en nu då?? Jag bestämmer att det är fett mycket mer trendigare med en jeansjacka, så.

Bra nu är jag trendig!


Här är jag pre-trendig mars-april 2009... nåt sånt jag kan ha på mig idag? Eller så bryr jag mig inte alls och har mjukisbyxor på mig!! Äh nej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: